Aktualności

Marketingowe faux pas?

 wtorek, 27 listopada 2018 r., dodano przez matredakcja

fot. weltschmerz | 12zawodnik.pl | Legia - Jagiellonia
fot. weltschmerz | 12zawodnik.pl | Legia - Jagiellonia

"Trochę szkoda tej kurtki dla Ciebie... ale mamy gest".

Miało być zabawnie a wyszło co najmniej niezręcznie. Tak chyba należy opisać ostatnią akcję sztabu marketingowego warszawskiej Legii. O co dokładnie chodzi?

Legia Warszawa ostatnio wysłała ciuchy z najnowszej kolekcji do grona popularnych osób. Wśród nich znalazł się raper Tede, który otrzymał klubową kurtkę, krótki liścik i zaproszenie na najbliższy mecz z Koroną Kielce.

Dedykowany list zawierał odniesienie o jednego z numerów TDFa. - Ruszamy z nową kolekcją Legia Lifestyle 18/19. Trochę szkoda tej kurtki dla Ciebie, ale... mamy gest - tak brzmi początek listu.

Nawiązanie do utworu "Hot16Challenge" wydaje się być chyba w tym przypadku nietrafione. Tak też odebrał je Tede. - Bardzo fajny prezent, dzięki. Rozumiem, że miało być zabawnie i że to taka paralela do "Hot16Challenge", ale jednak po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że ten co to napisał, to idiota i musi się jeszcze dużo nauczyć. Legia Warszawa, chyba jednak nie jestem godny, by nosić. Głupio wyszło - napisał sam zainteresowany na Instagramie.

Faux pas ze strony stołecznego klubu szybko "podłapała" Korona Kielce. - Hej, TEDE, widzieliśmy wczorajsze zaproszenie od Legia Warszawa na mecz przeciwko nam i po jego przeczytaniu uznaliśmy, że też wyślemy do Ciebie paczkę! Powinna dotrzeć lada dzień!

Copyright © 2011 - SOWASPORT.COM.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: 4S NOWE MEDIA.
Nazwy i herby klubów zostały użyte w celach informacyjnych.
4S NOWE MEDIA