Aktualności

Lechia szuka rzecznika wśród kibiców.

 piątek, 11 maja 2018 r., dodano przez matredakcja

fot. Bron / 12zawodnik.pl / Lechia Gdańsk - Lech Poznań
fot. Bron / 12zawodnik.pl / Lechia Gdańsk - Lech Poznań

Lechia Gdańsk szuka rzecznika prasowego wśród swoich kibiców.

W gdańskiej Lechii od jakiegoś czasu nie dzieje się najlepiej - klub zmaga się z licznymi problemami zarówno w aspekcie administracyjnym jak i sportowym. Od końca marca klub pozostaje m.in bez rzecznika prasowego. Ciekawy zatem jest ruch wykonany w kierunku zapełnienia wakatu tej roli w klubie.

Lechia uruchomiła właśnie konkurs na rzecznika prasowego. Elementem rekrutacji jest konkurs skierowany do jej kibiców.

„Zwracamy się do Was, kibiców Biało-Zielonych z prośbą o udostępnianie tej wiadomości i wsparcie w taki sposób w rekrutacji na stanowisko nowego rzecznika prasowego Lechii Gdańsk. Kto jak nie Wy, lepiej reprezentować będzie Klub. Lepiej opisze i pokaże jego życie od środka. Opowie naszą wspólną historię o walkę i jej kulisy. Z większym zaangażowaniem i sercem. Dbając nie tylko o jakość takich codziennych relacji i kontaktów, ale także o ich treść. O to, żeby odpowiadały na Wasze pytania, potrzeby i oczekiwania. Żeby opowiadały historię Lechii Gdańsk zarówno na zewnątrz jak i tą wewnętrzną z zaangażowaniem i Biało-Zielonym sercem” - czytamy na stronie Lechii Gdańsk.

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV wraz z krótkim esejem zawierającym odpowiedź na pytanie: „Czym jest dla Ciebie Lechia".

Równolegle rekrutacja prowadzona jest w serwisie Pracuj.pl. Klub oczekuje od osób aplikujących na stanowisko rzecznika prasowego m.in. doświadczenia w zakresie komunikacji zewnętrznej (relacje z mediami, PR, media społecznościowe), wyższego wykształcenia, wiedzy z zakresu funkcjonowania klubu sportowego i tematyki piłkarskiej.

Do zadań rzecznika klubu należeć będą m.in. prowadzenie biura prasowego, komunikacja z mediami, relacjonowanie wydarzeń sportowych, reprezentowanie klubu podczas spotkań biznesowych i konferencji, kreowanie jego wizerunku oraz przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych.

 

Copyright © 2011 - SOWASPORT.COM.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: 4S NOWE MEDIA.
Nazwy i herby klubów zostały użyte w celach informacyjnych.
4S NOWE MEDIA