Aktualności

Dołącz do nas!

 poniedziałek, 04 stycznia 2016 r., dodano przez matredakcja

Dołącz do redakcji serwisu 12zawodnik.pl!

Jesteś kibicem? Mecze i stadionowa atmosfera to Twój świat? Jeśli tak, to prawdopodobnie jesteś osobą, którą widzielibyśmy w naszym zespole.

Dokładnie za trzy miesiące serwis obchodzić będzie swoje piąte urodziny. W trakcie tych kilku lat dokładaliśmy wszelkich starań, by w sposób jak najbardziej obiektywny przedstawiać wydarzenia związane ze środowiskiem fanatyków w naszym kraju. Setki artykułów i fotorelacji, ogrom ciepłych słów od przedstawicieli klubów oraz stowarzyszeń kibiców i grup ultras, wydaje się być gwarancją, że podchodzimy do tego poważnie a także, że chcemy dać środowisku ciekawy serwis informacyjny.
 

Lyoness nowym sponsorem Lechii.

 wtorek, 09 lutego 2016 r., dodano przez matredakcja

fot. Bron / 12zawodnik.pl / Lechia Gdańsk - Legia Warszawa
fot. Bron / 12zawodnik.pl / Lechia Gdańsk - Legia Warszawa

Nowym sponsorem Lechii Gdańsk została międzynarodowa firma Lyoness, której przedmiotem działalności jest obsługa i rozwój programu lojalnościowego pod marką Lyoness.

W ramach wspólnego projektu Lechia Gdańsk i Lyoness już wkrótce zaprezentują kibicom i sympatykom klubu program lojalnościowy pod nazwą Lechia Gdańsk Cashback Card. Dzięki temu programowi fani klubu przeznaczą 1% wartości zrealizowanych przez siebie zakupów na wsparcie rozwoju młodych talentów Lechii, a przy tym otrzymają zwrot pieniędzy przy zakupach w ponad 8 500 punktach sprzedaży w Polsce i ponad 54 000 na całym świecie.

Oldschoolowe plakaty na Jagiellonię.

 wtorek, 09 lutego 2016 r., dodano przez matredakcja

fot. Bron / 12zawodnik.pl / Legia Warszawa - Śląsk Wrocław vol.2
fot. Bron / 12zawodnik.pl / Legia Warszawa - Śląsk Wrocław vol.2

Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa od początku sezonu prowadzi akcję plakatową "Na stulecie - pełny stadion!". Na najbliższe spotkanie z Jagiellonią Białystok przygotowało specjalne zaproszenia.

Na niedzielny pojedynek z Jagą kibice przygotowali nowe plakaty w stylu retro, specjalnie na 100 lecie klubu. Plakaty są wzorowane na pierwszych historycznych zaproszeniach na mecz, rozwieszanych w Warszawie.

Wyłoniono koncepcję Zagłębiowskiego Parku Sportowego.

 wtorek, 09 lutego 2016 r., dodano przez matredakcja

fot. BART / 12zawodnik.pl / Zagłębie Sosnowiec - Górnik Zabrze vol.2
fot. BART / 12zawodnik.pl / Zagłębie Sosnowiec - Górnik Zabrze vol.2

Przedstawiono koncepcję Zagłębiowskiego Parku Sportowego, w skład którego ma wchodzić nowy stadion, lodowisko i hala.

JKS Architekci z Warszawy wygrali konkurs na projekt Zagłębiowskiego Parku Sportowego. Firma ma na koncie m.in. projekt Stadionu Narodowego, Legii Warszawa czy Śląska Wrocław.

Projekt zakłada budowę stadionu na 12 tysięcy widzów z możliwością rozbudowy o kolejne 3 tysiące, halę sportową, która pomieści 3 tysiące kibiców oraz lodowisko, na którym mecze hokejowe będzie mogło oglądać 2,5 tysiąca osób. Szacowany koszt budowy wynosi 150 milionów złotych. Prace ruszą w 2017 roku a inwestycja ma zostać oddana do użytku w 2019 roku.

Międzynarodowa dyskusja o roli kibiców.

 wtorek, 09 lutego 2016 r., dodano przez matredakcja

Stowarzyszenie Socios Górnik, działające przy Górniku Zabrze, 31 maja w Katowicach będzie organizować międzynarodową konferencję „Nowa jakość kibicowania“ („ New way of supporting“) na temat roli kibiców i ich współpracy z klubami.

Na konferencję zostaną zaproszeni m.in. kibice największych europejskich klubów piłkarskich, a także szereg specjalistów i naukowców zajmujących się marketingiem sportowym i tematyką kibicowania, polscy kibice działacze sportowi i politycy. O szczegółach konferencji stowarzyszenie poinformuje 17 lutego na konferencji prasowej, zorganizowanej na Stadionie Śląskim.

Od początku działalności stowarzyszenie Socios Górnik podkreśla, iż jak na polskie realia jest organizacją o wyjątkowych wartościach i czerpie wzorce bezpośrednio z zachodu. Za słowami idą także i czyny, gdyż pół roku temu nawiązało współpracę z organizacją Supporters Direct Europe, największą na naszym kontynencie i najważniejszą międzynarodową organizacją kibicowską.

Bez opraw na Smoczyku.

 poniedziałek, 08 lutego 2016 r., dodano przez matredakcja

fot. Zawier / 12zawodnik.pl / Unia Leszno- Sparta Wrocław
fot. Zawier / 12zawodnik.pl / Unia Leszno- Sparta Wrocław

Ultrasi Unii Leszno zawiesili swoją działalność.

List otwarty grupy Ultras Unia Leszno 06

Drodzy Kibice Klubu Sportowego Unia Leszno!

Mistrzowski sezon żużlowy AD 2015 za nami. Unia Leszno z piętnastym złotym medalem Drużynowych Mistrzostw Polski jest zdecydowanie najbardziej utytułowanym klubem żużlowym w Polsce i na świecie. My, jako kibice Klubu Sportowego Unia Leszno jesteśmy dumni, iż możemy wspierać i reprezentować swój lokalny klub oraz z faktu bycia jego nieodłącznym elementem. Jest dla nas przyjemnością i zaszczytem móc przemierzać setki kilometrów dodając otuchy zawodnikom, którzy podobnie jak my reprezentują herb, barwy i historię leszczyńskiego klubu. Należy pamiętać, że my kibice, jesteśmy w swoich działaniach bezinteresowni i gotowi zrobić dla klubu wszystko.
 

Ponad 51 tysięcy dla Stomilu.

 poniedziałek, 08 lutego 2016 r., dodano przez matredakcja

Dokładnie 51256 złotych udało się już zebrać kibicom w ramach akcji Milion dla Stomilu.

Organizatorzy inicjatywy "Milion dla Stomilu" podsumowali pierwsze kilka dni od kiedy zbierają środki finansowe dla znajdującego się w trudnej sytuacji klubu. Choć wszystko wskazuje na to, że znalazły się środki na funkcjonowanie Stomilu (szczegóły mają być znane w tym tygodniu) i zespół przystąpi wiosną do rozgrywek I ligi, kibice nie rezygnują ze swojej akcji.

Poza organizacją zbiórki, kibice przygotowują manifestację która przejdzie ulicami miasta pod ratusz. W tym celu powstał specjalny film promujący to wydarzenie.

Mocni razem.

 poniedziałek, 08 lutego 2016 r., dodano przez matredakcja

Lech - Korona / fot. mkfoto / 12zawodnik.pl
Lech - Korona / fot. mkfoto / 12zawodnik.pl

Lech Poznań zaprezentował spot wizerunkowy przed inauguracją rozgrywek.

„Bo to tradycja, dobra zabawa, bo Lech Poznań to duma Wielkopolski.” To tylko niektóre powody kibicowania Kolejorzowi wskazane przez bohaterów nowego spotu zaprezentowanego przez marketingowców Kolejorza.

Tworząc nowy spot chcieliśmy pokazać przede wszystkim, że kibice Kolejorza to osoby w różnym wieku, zarówno kobiety, jak i mężczyźni z różnych grup zawodowych i społecznych. Mimo tych różnic, wszyscy mamy jeden wspólny mianownik, jakim jest Lech Poznań. Tę ideę odzwierciedla hasło Mocni Razem, które zadebiutowało w 2015 roku, i o których chcemy przypomnieć nowym filmem - mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik Działu Promocji i Reklamy Lecha Poznań.

Zobacz konieczniezwiń
TMK
Ultras Diary
REKLAMA
KOLORUJEMY RAPEM
Kibicowska wyprawa rowerem przez Polskę
Copyright © 2011 - SOWASPORT.COM.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: 4S NOWE MEDIA.
Nazwy i herby klubów zostały użyte w celach informacyjnych.
4S NOWE MEDIA